האם טבעונות הולכת לכבוש את העולם?

zen-balancing-pebbles-misty-lake

על מה נדבר במאמר זה?

העולם נהיה יותר ויותר ידידותי לטבעונים, כאשר טבעונות היא תעשייה פורחת בשנים האחרונות.

תעשיית הטבעונות צומחת בקצב אקספוננציאלי. טבעונות אומצה גם על ידי ידוענים ומשפיענים רבים. ישנן סיבות שונות מדוע מגמה זו מתגברת, אך חלק מהנפוצות שבהן הן רווחת בעלי חיים, יתרונות בריאותיים ודאגות סביבתיות.

נטורליזם הוא הרעיון שבני אדם צריכים לחיות בהרמוניה עם הטבע במקום לנצל אותו לטובתנו. מושג זה קיים כבר זמן רב אך עליית הטבעונות תרמה לפופולריות שלו בשנים האחרונות.

המילה טבעונות נגזרת מהמילה הלטינית ל"צמחוני". המונח נטבע על ידי דונלד ווטסון בשנת 1944. כיום, טבעונות היא דרך חיים מיינסטרים שאומצה על ידי אנשים רבים.

יש כמה טיעונים נגד טבעונות, בעיקר על בסיס הטיעון שזה לא טבעי ושבני אדם לא יכולים לחיות בלי בשר.

הטיעונים נגד הטבעונות מבוססים גם על הרעיון שהיא לעולם לא תוכל לכבוש את העולם כי אנשים צריכים בשר ומוצרים אחרים מהחי כדי לשרוד.

מה היתרונות באורך חיים טבעוני?

טבעונות היא אורח חיים שקיים כבר מאות שנים. זוהי דרך חיים שאינה כוללת שימוש במוצרים מן החי וניסויים בבעלי חיים בכל צורה שהיא. זוהי אידיאולוגיה שמקדמת חמלה כלפי כל היצורים החיים, כולל בני אדם.

במהלך השנים האחרונות, טבעונות הפכה למיינסטרים ויותר אנשים מאמצים אותה כבחירה בסגנון חיים. מספר הטבעונים בארה"ב גדל ב-20% בין השנים 2014-2016, כאשר גם מספר המסעדות הטבעוניות גדל ב-60%.

בשנת 2018 ראינו את הטבעונות צומחת לרמות חדשות עם מסעדות ידידותיות לטבעונות רבות שנפתחו ברחבי הארץ. בנוסף לכך, חלה עלייה במספר המוצרים הטבעוניים שהגיעו למדפי החנויות כמו גם מזון מהצומח ששולט בחנויות המכולת.

האם זה קשה לתחזק אורך חיים טבעוני?

לא קל לשמור על אורח חיים טבעוני בגלל היעדר אפשרויות מזון. עם זאת, אורחות חיים טבעוניים הופכים פופולריים יותר ויש כיום יותר מסעדות ידידותיות לטבעונים.

בלוג טבעוני מספק מידע על תזונה ואורח חיים טבעוני. לטבעונים חשוב שיהיה בלוג שיוכל לספק להם מידע על מה שהם צריכים לדעת על היותם טבעוניים.

בלוג טבעוני הוא בלוג שנוצר על ידי טבעוני. טבעונות היא מנהג של הימנעות משימוש במוצרים מן החי.

האם קשה לשמור על תוחלת חיים טבעונית?

על שאלה זו עשוי להיות קשה לענות כי זה תלוי למה אתה משווה אותה. לדוגמה, אם אתה משווה את זה לתוחלת חיים אמריקאית ממוצעת, אז כן, אבל אם אתה משווה את זה לתוחלת החיים הטבעונית הממוצעת, אז לא.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
אולי יעניין אתכם